Nom del tràmit
|
Proposta municipal d'adequació d'habitatge
|
Objecte
|
Emetre proposta municipal d'adequació d'habitatge per al reagrupament familiar.
|
Documentació necessària
|
- Model normalitzat INF01 o INF04 de sol·licitud (enllaç formularis) - NIE persona sol·licitant - Passaport persona sol·licitant - Títol que habilita pe l'ocupació de l'habitatge referit a la persona sol·licitant o bé al cònjuge o parella de fet, ascendents i descendents de primer grau, d'ambdós: o Contracte de lloguer, escriptura de propietat o altres títols de tinença d'habitatge. - Pagament de la taxa de la Generalitat de Catalunya (enllaç formulari) - Pagament de la taxa municipal, segons ordenança fiscal 3.2 (enllaç formulari)
|
Qui el pot demanar
|
Qualsevol persona interessada o el seu representant
|
Quan es pot realitzar
|
Tot l'any
|
Canals de tramitació
|
Sabadell Atenció Ciutadana d'Urbanisme
|
Temps aproximat de resposta
|
Màxim de 30 dies hàbils comptats des de la presentació de la sol·licitud.
|
Preu
|
Art. 5è epígraf 7 - Ordenança fiscal 3. 2 Taxa d'administració pels documents que expedeixi o en els quals Intervinguin l'administració municipal o les autoritats municipals a Instàncies de la part interessada.
|
Silenci administratiu
|
No hi ha silenci, doncs no hi ha resolució.
|
Vies de reclamació
|
Si la persona que ha presentat la instància no obté resposta, pot presentar una reclamació davant la jurisdicció contenciós administrativa per inactivitat de l'administració. També pot presentar una reclamació davant de la institució del Síndic de Greuges.
|
Servei responsable
|
Servei de llicències. C. del Sol, 1 937 453 176 llicencies@ajsabadell.cat
|
Termini de resolució
|
No hi ha resolució. Es notifica a la persona interessada, amb un ofici, el resultat de la proposta i l'enviament a la Generalitat de Catalunya, a través de la plataforma EACAT.
|
Cita prèvia
|
Podeu reservar aquí o enviar un correu electrònic a sac.urbanisme@ajsabadell.cat
|