v
12/08/2022 01:46:24
Cabecera Sabadell
:: Inici :: Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Queixes, suggeriments i propostes



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Nom del tràmit Queixes, suggeriments i propostes.

Objecte Una queixa és aquella informació que presenta la ciutadania per posar en coneixement de l'Ajuntament un mal funcionament o deficiència dels serveis municipals, i tinguin com a objectiu la seva correcció.

Un suggeriment o proposta és l'aportació formulada per la ciutadania destinada a millorar la prestació o la qualitat d'un servei de competència municipal o de les entitats que depenen de l'Ajuntament, ja sigui en l'àmbit organitzatiu o funcional.

El tràmit no recollirà incidències a la via pública relacionades amb: l'enllumenat públic, la neteja viària, la recollida de residus, el mobiliari urbà, els espais enjardinats, l'arbrat, la xarxa de clavegueram, el paviment de vorera i calçada, les baranes, la senyalització de trànsit, els pilons, els miralls, les bandes reductores de velocitat i els semàfors. Aquestes han de ser comunicades a través del tràmit Comunicacions d'incidències en la via pública o també poden ser comunicades a través de l'App Sabadell Espai Públic, on es pot fer el seguiment.

No es consideren queixes, suggeriments i propostes:

  • Si tenen per objecte activitats o serveis que no siguin de competència municipal.

  • Si la seva resolució està regulada per un marc normatiu.

  • Les peticions que pretenguin reformar el sistema de funcionament o gestió dels serveis públics de contingut diferent a l'establert.

  • Les sol·licituds que pretenguin el reconeixement d'un dret concret o interès subjectiu d'un particular.

  • Els recursos administratius (impugnació d'actes o disposicions municipals).

  • Sol·licituds subjectes al dret de petició (Llei 4/2001 de 12 de novembre, reguladora d'aquest dret).

  • Les que es formulen de manera anònima o que no resulti acreditada la identitat de qui la presenta.

  • Els incidents o accions ocorreguts en temps o lloc indeterminat.

  • Les que no tinguin per objecte promoure la millora dels serveis municipals.

Per realitzar comunicacions no recollides en aquest tràmit s'haurà de fer servir el tràmit de Comunicacions a l'Ajuntament.

Requisits d'iniciació Qualsevol persona interessada o el seu representant.

Quan es pot realitzar Tot l'any.

Canals de realització
  • Sabadell Atenció Ciutadana. Oficines SAC

  • Termini de resolució No resulta d'aplicació.

    Cita prèvia obligatòria
  • Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquí o trucant al telèfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de mòbil).

  • Documentació que s'ha d'aportar
    Tipus Presentació
    Aj. Sol·licitud General: Instància de sol·licitud Obligatori Ambdues
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Autorització per a tramitar en nom d'una altra persona Opcional Ambdues
    Documentació addicional: Documentació addicional. Opcional Ambdues


    Tramitació presencial
    Instància de Sol·licitud
    Tramitació telemàtica
    Tramitar
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'ús | Avís legal | Política de privacitat