PLÀNOL DE SABADELL ADRECES I TELÈFONS D'INTERÈS FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIONS DE TRÀNSIT
Twitter Facebook Telegram Instagram Flickr Youtube
v
16/04/2024 22:04:55
Cabecera Sabadell
Inici |  Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Llicència municipal d'establiments oberts al públic en règim especial



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Objecte És el règim d'intervenció municipal al qual se subjecta l'obertura d'un establiment públic de règim especial per als municipis amb una població superior als 50.000 habitants, amb l'informe vinculant previ de la Generalitat.

Són establiments oberts al públic de règim especial aquells establiments d'activitats musicals que estan subjectes a un horari especial, que es caracteritzen pel fet de poder romandre oberts al llarg del dia, en els termes que es determinin per ordre del departament competent en matèria d'espectacles públics i activitats recreatives, tenint en compte les dues hores de tancament obligatori de cada 24 hores, previstes en aquest Reglament, per tal de realitzar les tasques de neteja i ventilació.

Documentació necessària

1. Sol·licitud de la llicència municipal d'establiments oberts al públic de règim especial, acompanyada de la documentació que es detalla en aquest punt.
2. Projecte bàsic, signat pel tècnic competent amb el contingut mínim previst per la normativa sobre prevenció i seguretat en matèria d'incendis i, justificació dels mitjans de seguretat, pla d'autoprotecció i dispositius d'assistència sanitària.
3. Documentació gràfica.
4. Estudi d'impacte acústic de l'activitat recreativa amb la justificació de les mesures necessàries per prevenir-lo i minimitzar-lo.
5. Estudi d'anàlisi de la mobilitat provocada per l'activitat recreativa, amb previsió de mesures especials per afrontar les necessitats detectades, si s'escau, segons determina la normativa sobre regulació de la mobilitat generada.
6. Acreditar el compliment de les condicions i requisits específics per a l'establiment de règim especial, aquests, poden incorporar-se al projecte tècnic o poden ser elaborats i presentats de forma independent al projecte:
a) Disposar del servei de vigilants de seguretat privada següent:
- D'1 a 500 persones d'aforament autoritzat: 1 vigilant/a de seguretat privada.
- De 501 a 1.000 persones d'aforament autoritzat: 2 vigilants/es de seguretat privada.
- De 1.001 a 2.000 persones d'aforament autoritzat: 3 vigilants/es de seguretat privada.
- A partir de 2.000 persones d'aforament autoritzat: 1 vigilant/a de seguretat privada més per cada 1.000.
b) Disposar del personal de control d'accés següent:
- D'1 a 150 persones d'aforament autoritzat: 1 controlador/a d'accés.
- De 151 a 500 persones d'aforament autoritzat: 2 controladors/es d'accés.
- De 501 a 1.000 persones d'aforament autoritzat: 3 controladors/es d'accés.
- De 1.001 a 2.000 persones d'aforament autoritzat: 4 controladors/es d'accés.
- A partir de 2.000 persones d'aforament autoritzat: 1 controlador/a més per cada 1.000.
c) Disposar d'un sistema automàtic de control d'aforament.
d) Disposar d'un aparcament propi dimensionat al seu aforament autoritzat. (Excepcionalment, la llicència o autorització pot eximir el compliment d'aquest requisit si l'estudi o memòria sobre mobilitat presentat acredita l'existència i l'ús de serveis de transport col·lectiu i la suficiència de places d'aparcament en la proximitat de l'establiment).
e) Justificar que no hi ha persones residents en un radi de 500 metres a l'entorn de l'establiment. (Excepcionalment, la llicència o l'autorització pot reduir aquest radi a 200 metres si el projecte acredita l'existència de mesures d'aïllament acústic suficients per garantir que no es produiran molèsties a les persones que resideixen a la proximitat de l'establiment).
f) Justificar que no hi ha centres educatius, biblioteques, centres esportius ni centres de culte en un radi de 500 metres a l'entorn de l'establiment. Excepcionalment, la llicència o l'autorització pot eximir del compliment d'aquest requisit si es garanteix que el local roman tancat des d'una hora abans de l'obertura i fins una hora després de la clausura i durant l'horari lectiu o d'ús dels serveis esmentats.
g) Acreditar mitjançant un apartat específic del projecte que l'establiment de règim especial, atès el seu horari i el dels desplaçaments que ha de provocar i el volum d'aquests, no ha d'interferir en l'activitat econòmica i social de la zona afectada.
7. Declaració responsable de la persona titular o organitzadora on faci constar el compromís de contractació d'una d'assegurança de responsabilitat civil que cobreix el risc (segons les quanties mínimes del Decret 112/2010, de 31 d'agost).
8. Document acreditatiu de la designació per la persona sol·licitant de la llicència de la persona que ha d'assumir la responsabilitat tècnica de l'execució del projecte i que ha d'expedir la certificació que acrediti l'adequació de l'establiment a la llicència atorgada.
9. Declaració responsable subscrita pel persona tècnic, segons model normalitzat, si escau.
10. En cas d'activitats d'ús recreatiu afectades per la MPG-127 englobades en el sub-ús recreatiu musical i recreatiu especial, caldrà acreditar el compliment d'aquesta normativa.
11. En el cas de no figurar en el Registre d'apoderaments (Representa), documentació que acredita la representació.
12. Autorització per presentar documentació en nom d'una altra persona, si escau.

Qui el pot demanar La persona física o jurídica titular d'una activitat o el seu representant legal.

Quan es pot realitzar Tot l'any.

Temps aproximat de resposta 6 mesos des de l'entrada de la sol·licitud.

Preu Segons O.F. 3.10

Pagament Autoliquidacions relacionades:

Autoliquidació taxa Inici Activitat: Llicència recreativa.

Autoliquidació taxa Inici Activitat: Llicència recreativa amb increment.

Autoliquidació taxa Inici Activitat: Llicència recreativa amb bonificació.

Silenci administratiu El termini màxim per resoldre aquest procediment és de 6 mesos. La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la sol·licitud desestimada i per interposar el recurs administratiu o contenciós administratiu que resulti pertinent.

Vies de reclamació Contra aquest acte, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar potestativament recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació o bé directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de la província de Barcelona en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. No obstant això, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.

Altra informació d'interès (més informació) Requisits previs:
  • Haver realitzat el pagament de la corresponent taxa associada a aquest tràmit.

(*) Per acreditar que el projecte està redactat per un tècnic competent, es pot optar entre qualsevol de les opcions següents:
  • Tota la documentació tècnica ha d'estar visada pel col·legi professional corresponent.

  • Disposar d'un certificat d'actuació professional pel corresponent col·legi professional.

  • Disposar d'un certificat del corresponent col·legi professional sobre la identitat i habilitació professional del personal tècnic i justificar que disposa d'assegurança de responsabilitat civil adient i al corrent de pagament.

  • Disposar d'una declaració responsable subscrita pel personal tècnic, segons model normalitzat.
Servei responsable
  • Llicències i Disciplina d'Activitats. Edifici Vapor Llonch
  • Termini de resolució El termini màxim en què s'ha de notificar la resolució expressa és de 6 mesos a comptar des de la data en què la sol·licitud hagi entrat al registre electrònic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no hi hagi cap dels supòsits que puguin ocasionar la suspensió o ampliació del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi notificat la resolució, la sol·licitud s'entendrà desestimada.

    Documentació a aportar
    Tipus Presentació
    Sol·licitud de la llicència municipal: Sol·licitud de la llicència municipal d'establiments oberts al públic de règim especial, acompanyada de la documentació que es detalla en aquest punt Obligatori Telemàtica
    Projecte: Projecte bàsic, signat pel tècnic competent amb el contingut mínim previst per la normativa sobre prevenció i seguretat en matèria d'incendis i, justificació dels mitjans de seguretat, pla d'autoprotecció i dispositius d'assistència sanitària Obligatori Telemàtica
    Estudi d'impacte: Estudi d'impacte acústic de l'activitat recreativa amb la justificació de les mesures necessàries per prevenir-lo i minimitzar-lo Opcional Telemàtica
    Estudi d'anàlisi de la mobilitat: Estudi d'anàlisi de la mobilitat provocada per l'activitat recreativa, amb previsió de mesures especials per afrontar les necessitats detectades, si s'escau, segons determina la normativa sobre regulació de la mobilitat generada Opcional Telemàtica
    Acreditar el compliment de les condicions: Acreditar el compliment de les condicions i requisits específics per a l'establiment de règim especial, aquests, poden incorporar-se al projecte tècnic o poden ser elaborats i presentats de forma independent al projecte Obligatori Telemàtica
    Document acreditatiu de la designació per la persona sol·licitant de la llicència: Document acreditatiu de la designació per la persona sol·licitant de la llicència de la persona que ha d'assumir la responsabilitat tècnica de l'execució del projecte i que ha d'expedir la certificació que acrediti l'adequació de l'establiment a la llicència atorgada Obligatori Telemàtica
    Declaració responsable subscrita pel personal tècnic: Declaració responsable subscrita pel persona tècnic, segons model normalitzat. Opcional Telemàtica
    Documentació que acredita la representació: En el cas de no figurar en el Registre d'apoderaments (Representa), documentació que acredita la representació Opcional Telemàtica
    Documentació acreditativa que justifiqui el compliment de la MPG-127: Documentació acreditativa que justifiqui el compliment de la MPG-127 Opcional Telemàtica
    Autorització per tramitar documentació en nom d'una altra persona: Autorització per tramitar documentació en nom d'una altra persona, si escau. Opcional Telemàtica
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    Tramitació Telemàtica
    Tramitar
    Demanar cita prèvia a l'Ajuntament de Sabadell Demanar cita prèvia a l'Organisme Gestió tributaria Diputació de Barcelona a Sabadell Accés al portal de Transparència Accés al portal de Participació Ciutadana
    Web Ajuntament de Sabadell Web Ràdio Sabadell Web Promoció Econòmica de Sabadell S.L Web Habitatges Municipals de Sabadell S.A.
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Accesibilitat | Condiciones d'us | Política de privacitat | Mapa web