v
08/05/2021 18:41:38
Cabecera Sabadell
Ajuntament de Sabadell :: Inici :: Informaciˇ de Procediment
Usuari an˛nim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Queixes, suggeriments i propostes



Nivell de Modernitzaciˇ 1. InformaciˇNivell de Modernitzaciˇ 2. DescÓrrega de formularisNivell de Modernitzaciˇ 3. Iniciaciˇ electr˛nicaNivell de Modernitzaciˇ 4. Tramitaciˇ electr˛nica

Nivell de Modernitzaciˇ 4. Tramitaciˇ electr˛nica

Informaciˇ
Nom del trÓmit Queixes, suggeriments i propostes..

Descripciˇ Una queixa Ús aquella informaciˇ que presenta la ciutadania per posar en coneixement de l'Ajuntament un mal funcionament o deficiŔncia dels serveis municipals, i tinguin com a objectiu la seva correcciˇ.

Un suggeriment o proposta Ús l'aportaciˇ formulada per la ciutadania destinada a millorar la prestaciˇ o la qualitat d'un servei de competŔncia municipal o de les entitats que depenen de l'Ajuntament, ja sigui en l'Ómbit organitzatiu o funcional.

El trÓmit no recollirÓ incidŔncies a la via p˙blica relacionades amb: l'enllumenat p˙blic, la neteja viÓria, la recollida de residus, el mobiliari urbÓ, els espais enjardinats, l'arbrat, la xarxa de clavegueram, el paviment de vorera i calšada, les baranes, la senyalitzaciˇ de trÓnsit, els pilons, els miralls, les bandes reductores de velocitat i els semÓfors. Aquestes han de ser comunicades a travÚs del trÓmit Comunicacions d'incidŔncies en la via p˙blica o tambÚ poden ser comunicades a travÚs de l'App Sabadell Espai P˙blic, on es pot fer el seguiment.

No es consideren queixes, suggeriments i propostes:

  • Si tenen per objecte activitats o serveis que no siguin de competŔncia municipal.

  • Si la seva resoluciˇ estÓ regulada per un marc normatiu.

  • Les peticions que pretenguin reformar el sistema de funcionament o gestiˇ dels serveis p˙blics de contingut diferent a l'establert.

  • Les solĚlicituds que pretenguin el reconeixement d'un dret concret o interŔs subjectiu d'un particular.

  • Els recursos administratius (impugnaciˇ d'actes o disposicions municipals).

  • SolĚlicituds subjectes al dret de peticiˇ (Llei 4/2001 de 12 de novembre, reguladora d'aquest dret).

  • Les que es formulen de manera an˛nima o que no resulti acreditada la identitat de qui la presenta.

  • Els incidents o accions ocorreguts en temps o lloc indeterminat.

  • Les que no tinguin per objecte promoure la millora dels serveis municipals.

Per realitzar comunicacions no recollides en aquest trÓmit s'haurÓ de fer servir el trÓmit de Comunicacions a l'Ajuntament.

Destinataris/as Ciutadania.
Empreses.
Administracions.

Requisits d'iniciaciˇ Qualsevol persona interessada o el seu representant.

Termini de presentaciˇ Tot l'any.

Canals de realitzaciˇ
  • Sabadell Atenciˇ Ciutadana. Oficines SAC
  • Lloc de presentaciˇ Presencial i telemÓtic.

    Podeu consultar els detalls de com tramitar prement aquÝ.


    Documentaciˇ a aportar
    Tipus Presentaciˇ
    Aj. SolĚlicitud General: Aj. SolĚlicitud General Obligatori Ambdues
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Aj. Apoderaments/autoritzacions Opcional Ambdues
    Ayto. Instancias: Documentaciˇ addicional. Opcional Ambdues

    Normativa
    L 39/2015 Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Com˙ de les Administracions P˙bliques.
    L 40/2015 Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de RŔgim JurÝdic del Sector P˙blic.
    LO 3/2018 Llei orgÓnica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecciˇ de Dades Personals i garantia dels drets digitals.
    L 29/2010 Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'˙s dels mitjans electr˛nics al sector p˙blic de Catalunya.
    L 26/2010 Llei 26/2010, del 3 d'agost, de rŔgim jurÝdic i de procediment de les administracions p˙bliques de Catalunya.

    Tramitaciˇ Presencial
    Descarregar
    Tramitaciˇ TelemÓtica
    Tramitar
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentaciˇ Ambdues Ambdues Presencial Presencial TelemÓtica TelemÓtica
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'˙s | AvÝs legal | PolÝtica de privacitat