PLÀNOL DE SABADELL ADRECES I TELÈFONS D'INTERÈS FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIONS DE TRÀNSIT
Twitter Facebook Telegram Instagram Flickr Youtube
v
19/03/2024 05:37:44
Cabecera Sabadell
Inici |  Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



(FUE) Sol·licitud informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Objecte És l'informe previ en el qual l'Ajuntament es pronuncia sobre la compatibilitat de l'activitat projectada amb el planejament urbanístic vigent i la disponibilitat i suficiència dels serveis públics municipals per atendre els requeriments de l'activitat.

Documentació necessària

  1. Sol·licitud informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats.

  2. Autorització per tramitar documentació en nom d'una altra persona.

  3. Plànol d'emplaçament a escala 1:500 que permeti una identificació indubtable de la ubicació.

  4. Memòria descriptiva de l'activitat projectada que expliqui la seva naturalesa i les seves característiques principals, amb determinació de les necessitats d'ús i aprofitaments del sòl i del subsòl, així com dels requeriments de l'activitat respecte la disponibilitat i la suficiència dels serveis públics municipals així com l'adscripció de l'activitat a un dels usos urbanístics que contempla l'article 149 del PGMOS.

  5. En cas d'activitats d'ús recreatiu afectades per la MPG-127 englobades en el sub-ús recreatiu musical i recreatiu especial, caldrà acreditar el compliment d'aquesta normativa.

  6. Documentació gràfica.

  7. Documentació que exigeix la legislació d'accidents greus, si escau.
Qui el pot demanar Qualsevol persona interessada que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal.

Quan es pot realitzar Tot l'any, però prèviament a la formalització de la comunicació o simultàniament a la sol·licitud de la llicència.

Temps aproximat de resposta 1 mes des de l'entrada de la sol·licitud

Preu Segons Ordenança Fiscal 3.10.

Pagament Autoliquidacions relacionades:
Autoliquidació informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats.
Silenci administratiu Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi emès l'informe, continua la tramitació dels procediments als quals es vincula, sens perjudici que no es podran adquirir per silenci administratiu facultats o drets contraris a l'ordenament jurídic.

Vies de reclamació No es pot interposar cap recurs al no haver-hi resolució.

Requisits previs Haver fet el pagament de la taxa municipal associada a aquest tràmit.

Altra informació d'interès (més informació) La resolució establirà, a tenor de les circumstàncies concretes de l'activitat, el termini de caducitat de l'informe, que serà d'un mínim de sis mesos i un màxim de dos anys, transcorregut el qual caldrà tornar-lo a demanar.

Servei responsable
  • Llicències i Disciplina d'Activitats. Edifici Vapor Llonch
  • Termini de resolució El termini per lliurar l'informe urbanístic és d'un mes.
    En els supòsits en què s'hagi d'emetre en la comunicació prèvia a l'inici d'una activitat, el termini serà de vint dies.


    Documentació a aportar
    Tipus Presentació
    Sol·licitud informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats: Sol·licitud informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats. Obligatori Telemàtica
    Justificació del pagament de la taxa: Justificació del pagament de la taxa Obligatori Telemàtica
    Plànol d'emplaçament: Plànol d'emplaçament a escala 1:500 que permeti una identificació indubtable de la ubicació. Obligatori Telemàtica
    Memòria descriptiva de l'activitat projectada: Memòria descriptiva de l'activitat projectada que expliqui la seva naturalesa i les seves característiques principals, amb determinació de les necessitats d'ús i aprofitaments del sòl i del subsòl, així com dels requeriments de l'activitat respecte la disponibilitat i la suficiència dels serveis públics municipals així com l'adscripció de l'activitat a un dels usos urbanístics que contempla l'article 149 del PGMOS. Obligatori Telemàtica
    Documentació gràfica: Documentació gràfica. Opcional Telemàtica
    Documentació que exigeix la legislació d'accidents greus: Documentació que exigeix la legislació d'accidents greus, si escau. Opcional Telemàtica
    Documentació que acredita la representació: En el cas de no figurar en el Registre d'apoderaments (Representa), documentació que acredita la representació Opcional Telemàtica
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Autorització per tramitar documentació en nom d'una altra persona, si escau. Opcional Telemàtica
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    Tramitació Telemàtica
    Tramitar
    Demanar cita prèvia a l'Ajuntament de Sabadell Demanar cita prèvia a l'Organisme Gestió tributaria Diputació de Barcelona a Sabadell Accés al portal de Transparència Accés al portal de Participació Ciutadana
    Web Ajuntament de Sabadell Web Ràdio Sabadell Web Promoció Econòmica de Sabadell S.L Web Habitatges Municipals de Sabadell S.A.
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Accesibilitat | Condiciones d'us | Política de privacitat | Mapa web