PLÀNOL DE SABADELL ADRECES I TELÈFONS D'INTERÈS FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIONS DE TRÀNSIT
Twitter Facebook Telegram Instagram Flickr Youtube
v
19/03/2024 11:39:34
Cabecera Sabadell
Inici |  Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Llicència per a la instal·lació de publicitat estàtica



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Objecte Llicència per a la col·locació de publicitat estàtica, tòtems i banderoles, amb ús de l'espai públic.
Documentació necessària
  • Formulari específic degudament emplenat i signat.

  • DNI/CIF

  • Original o còpia del material a publicitar.

  • En el cas que no faci la sol·licitud la persona interessada, s'haurà d'aportar emplenat el model "Autorització per tramitar en nom d'una altra persona".
Qui el pot demanar Qualsevol persona interessada o el seu representant.
Quan es pot realitzar Tot l'any amb una antelació mínima de 15 dies hàbils a la data de l'ocupació.
Canals de tramitació presencial
  • Sabadell Atenció Ciutadana d'Urbanisme


  • Temps aproximat de resposta 15 dies hàbils des de l'entrada de la sol·licitud.
    Preu Tràmit gratuït.
    Silenci administratiu El termini màxim per resoldre aquest procediment és de 2 mesos. La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva sol·licitud desestimada i per interposar el recurs administratiu o contenciós administratiu que resulti pertinent.

    Vies de reclamació Contra aquest acte, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar potestativament recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, o bé directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de la província de Barcelona en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. No obstant això, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.

    Altra informació d'interès (més informació) Condicions per a la instal·lació de banderoles:
    1. L'altura mínima mesurada des de la part més baixa de la banderola haurà de ser de 5 m. Quan travessi la calçada i de 3 m. En voreres, passeigs i altres zones d'ús exclusiu de vianants.
    2. S'hauran de col·locar de manera que quedi garantida la seva solidesa i no s'ocultin elements de senyalització del trànsit, arquitectònics o d'interès significatius de la via pública.
    3. Portaran en el seu revers la imatge institucional de l'Ajuntament o la campanya que l'Ajuntament determini.
    4. Les banderoles hauran de ser retirades pels interessats el dia hàbil següent al que caduqui la llicència municipal. Si no ho fan seran retirades, d'ofici, pels serveis municipals, i s'imputaran als responsables els costos corresponents, sense perjudici de la imposició de la sanció corresponent.

    Condicions per a la instal·lació de tòtems:
    1. Es col·locaran de manera que no pertorbin la lliure circulació de vianants i vehicles ni puguin ocasionar danys a persones i altres elements de la via pública.
    2. Portaran en una de les cares la imatge institucional de l'Ajuntament de Sabadell o la campanya que l'Ajuntament determini.
    Servei responsable
  • Ocupació de Via Pública
  • Termini de resolució El termini màxim en què s'ha de notificar la resolució expressa és de 2 mesos a comptar des de la data en què la sol·licitud hagi tingut entrada en el registre electrònic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no es donin cap dels supòsits que puguin ocasionar la suspensió o ampliació del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi notificat la resolució, la sol·licitud s'entendrà desestimada.

    Cita prèvia
  • Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquí o trucant al telèfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de mòbil).
  • Documentació a aportar
    Tipus Presentació
    Aj. Sol·licitud General: Instància de sol·licitud Obligatori Ambdues
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Autorització per a tramitar en nom d'una altra persona Opcional Ambdues
    Original o còpia del material a publicitar: Original o còpia del material a publicitar Obligatori Ambdues
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    Tramitació Telemàtica
    Tramitar
    Demanar cita prèvia a l'Ajuntament de Sabadell Demanar cita prèvia a l'Organisme Gestió tributaria Diputació de Barcelona a Sabadell Accés al portal de Transparència Accés al portal de Participació Ciutadana
    Web Ajuntament de Sabadell Web Ràdio Sabadell Web Promoció Econòmica de Sabadell S.L Web Habitatges Municipals de Sabadell S.A.
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Accesibilitat | Condiciones d'us | Política de privacitat | Mapa web