PLÀNOL DE SABADELL ADRECES I TELÈFONS D'INTERÈS FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIONS DE TRÀNSIT
Twitter Facebook Telegram Instagram Flickr Youtube
v
19/03/2024 08:36:37
Cabecera Sabadell
Inici |  Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Control inicial d'activitats



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Objecte Les actuacions de control inicial tenen per objecte garantir-ne l'adequació dels establiments als requisits legals aplicables i, específicament, als requeriments fixats en l'autorització, la llicència ambiental o la llicència municipal.
Se sotmeten a aquests controls les activitats relacionades a l'Annex II i IV de la Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats i els establiments oberts al públic inclosos al catàleg del Decret 112/2010, del 21 d'agost, pel qual s'aprova el Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives.

Documentació necessària
  1. Comunicació de control inicial.

  2. Document d'identificació de l'explotador o, si escau, del seu representant.

  3. En cas que no faci la sol·licitud la persona interessada s'ha d'aportar emplenat el model "Autorització per tramitar en nom d'una altre persona".

  4. Declaració responsable en matèria de salut alimentària, si es tracta d'un establiment alimentari, segons model normalitzat.

  5. Certificació tècnica, redactada per personal tècnic competent, que acrediti l'adequació de l'activitat i de les instal·lacions a la documentació tècnica aprovada i a les prescripcions tècniques de la llicència.

  6. Per acreditar que la documentació tècnica està redactat per tècnic competent es podrà optar entre qualsevol de les opcions següents:
    • Tota la documentació tècnica ha d'estar visada pel col·legi professional corresponent.

    • Disposar d'un certificat d'actuació professional pel col·legi professional corresponent.

    • Disposar d'un certificat del col·legi professional que correspongui sobre la identitat i habilitació professional del personal tècnic i justificar que disposa d'assegurança de responsabilitat civil adient i al corrent de pagament.

    • Disposar d'una declaració responsable subscrita pel personal tècnic, segons model normalitzat D-300.

    Els documents hauran de ser originals i han de tenir una antiguitat inferior a sis mesos respecte de la data de qualsevol sol·licitud o comunicació.

  7. Acta de l'actuació de control inicial emesa per una entitat col·laboradora de l'Administració.

  8. Informe amb pronunciament favorable de l'actuació de control inicial emès per una entitat col·laboradora de l'Administració.

  9. Acta de comprovació favorable en matèria d'incendis en cas que l'activitat a desenvolupar hagi de fer control preventiu segons el que preveu la Llei 3/2010, del 18 de febrer.

  10. Llicències, autoritzacions o concessions relatives a utilització o aprofitament de béns del domini públic no municipal, si escau.

  11. Autorització d'abocaments d'aigües residuals a la llera pública, només en el cas que no estiguin connectades al sistema públic de sanejament.

  12. Informes preceptius, autoritzacions sectorials o actes de comprovació fixades per la normativa sectorial aplicables necessaris per dur a terme l'activitat (ús provisional, autorització sanitària, etc.).

  13. Documentació acreditativa de la realització de mesures in situ per comprovar el compliment de les exigències de l'aïllament acústic elaborat per una entitat de prevenció de la contaminació acústica acreditada (EPCA), si escau.

Documentació específica per a les activitats recreatives:
  1. Pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil.

  2. Rebut vigent de pagament de la pòlissa de l'assegurança de responsabilitat civil.
Qui el pot demanar Qualsevol persona interessada que sigui titular de la llicència, que exerceixi una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal.

Quan es pot realitzar Tot l'any, però un cop acabades les obres i les instal·lacions necessàries, les quals s'han de fer emparades per la llicència corresponent.

Temps aproximat de resposta No s'aplica perquè es tracta d'una comunicació.

Preu Segons O.F. 3.10 Taxa per la intervenció municipal en les activitats i instal·lacions.

Pagament Autoliquidacions relacionades:
Autoliquidació comunicació de control inicial realitzats per una entitat col·laboradora de l'Administració de les activitats sotmeses a llicència ambiental, municipal i recreativa.

Autoliquidació sol·licitud de control inicial realitzat pels serveis tècnics municipals de les activitats sotmeses a llicència ambiental, municipal i recreativa.

Silenci administratiu No resulta d'aplicació en ser un tràmit de comunicació.

Vies de reclamació No es pot interposar cap recurs perquè no hi ha resolució.

Altra informació d'interès (més informació)
  1. En cas d'activitats sotmeses a control preventiu d'incendis segons estableix la Llei 3/2010, del 18 de febrer, de prevenció i seguretat en matèria d'incendis en establiments, activitats, infraestructures i edificis, caldrà realitzar l'acte de comprovació establir en l'article 25 de l'esmentada Llei, anterior a l'inici de l'activitat, a la posada en funcionament de l'establiment o a l'ocupació de l'edifici.

  2. Documentació per a la realització del control de funcionament.

En el moment de dur a terme les actuacions de control, el titular de l'establiment o el seu representant han de disposar a l'establiment:
  • L'acord de concessió de llicència, acompanyada del projecte tècnic o de la memòria de l'establiment, l'espectacle o l'activitat.

  • La resta de documentació requerida per la normativa reguladora de prevenció i control ambiental de les activitats.

  • La documentació que acrediti que disposa d'altres llicències o autoritzacions que concorrin en l'activitat, si escau.

  • Acreditar que es disposa d'autorització sanitària o declaració responsable d'establiments alimentaris de la persona titular, si escau.

  • Acreditació de la correcta gestió dels residus de l'activitat.
  • L'última inspecció periòdica de les instal·lacions de protecció contra incendis.
  • Document de legalització o última inspecció periòdica obligatòria de la instal·lació elèctrica.

  • Si disposa de subministrament de gas, document de legalització o última inspecció periòdica obligatòria de la instal·lació.

  • Altres autoritzacions o revisions obligatòries de les instal·lacions o maquinària, que concorrin en l'activitat i estiguin regulades en normatives sectorials o especifiques.

  • Qualsevol altra documentació, requerida prèviament a la realització del control, que a criteri dels Serveis Tècnics Municipals es consideri oportuna per tal de valorar l'activitat, les instal·lacions i la seva incidència a l'entorn.
Servei responsable
  • Llicències i Disciplina d'Activitats. Edifici Vapor Llonch
  • Termini de resolució No hi ha resolució.

    Criteris Es pot anotar alguna qüestió puntual del tràmit: condició, criteri o norma a tenir present en el moment de gestionar el tràmit, per poder explicar i donar solucions als casos excepcionals.
    Documentació a aportar
    Tipus Presentació
    Aj. Sol·licitud General: Instància de sol·licitud Obligatori Telemàtica
    Justificació del pagament de la taxa: Justificació del pagament de la taxa Obligatori Telemàtica
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Autorització per a tramitar en nom d'una altra persona Opcional Telemàtica
    Documentació acreditativa aïllament acústic : Documentació acreditativa aïllament acústic Opcional Telemàtica
    Autorització d'abocaments d'aigües residuals a la llera pública: Autorització d'abocaments d'aigües residuals a la llera pública Opcional Telemàtica
    Llicències, autoritzacions o concessions relatives a utilització o aprofitament de béns del domini públic: Llicències, autoritzacions o concessions relatives a utilització o aprofitament de béns del domini públic Opcional Telemàtica
    Pòlissa d'assegurança RC: Pòlissa d'assegurança RC Opcional Telemàtica
    Rebut vigent de pagament de la pòlissa: Rebut vigent de pagament de la pòlissa Opcional Telemàtica
    Acta de comprovació favorable en matèria d'incendis: Acta de comprovació favorable en matèria d'incendis Opcional Telemàtica
    Acta de l'actuació de control inicial: Acta de l'actuació de control inicial Obligatori Telemàtica
    Certificació tècnica que acrediti l'adequació de l'activitat: Certificació tècnica que acrediti l'adequació de l'activitat Obligatori Telemàtica
    Informes preceptius, autoritzacions sectorials o actes de comprovació fixades per la normativa sectorial: Informes preceptius, autoritzacions sectorials o actes de comprovació fixades per la normativa sectorial Opcional Telemàtica
    Informe amb pronunciament favorable de l'actuació de control inicial: Informe amb pronunciament favorable de l'actuació de control inicial Obligatori Telemàtica
    Declaració responsable en matèria de salut alimentària: Declaració responsable en matèria de salut alimentària Opcional Telemàtica
    No municipal: No municipal Opcional Telemàtica
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    Tramitació Telemàtica
    Tramitar
    Demanar cita prèvia a l'Ajuntament de Sabadell Demanar cita prèvia a l'Organisme Gestió tributaria Diputació de Barcelona a Sabadell Accés al portal de Transparència Accés al portal de Participació Ciutadana
    Web Ajuntament de Sabadell Web Ràdio Sabadell Web Promoció Econòmica de Sabadell S.L Web Habitatges Municipals de Sabadell S.A.
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Accesibilitat | Condiciones d'us | Política de privacitat | Mapa web