PLÀNOL DE SABADELL ADRECES I TELÈFONS D'INTERÈS FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIONS DE TRÀNSIT
Twitter Facebook Telegram Instagram Flickr Youtube
v
19/03/2024 07:13:39
Cabecera Sabadell
Inici |  Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Modificació de detall de projecte d'obres aprovat



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Objecte La comunicació de modificació de detall consisteix a presentar a l'Ajuntament alguna variació de detall en el projecte aprovat, tant si les obres estan iniciades o com si no.
Les modificacions de detall s'han de comunicar abans d'executar-les.

Documentació necessària
  • Documentació tècnica o memòria explicativa.

  • Informe direcció facultativa justificant el caràcter de modificació de detall i l'adequació a la normativa.

  • Justificant pagament de l'Impost sobre construccions, instal·lacions i obres (O.F 2.4).

  • Justificant pagament de la taxa (Ordenança Fiscal 3.9).

  • Pressupost de les obres a executar, si escau.

  • Altres: documentació tècnica complementària en funció de les característiques de l'obra sol·licitada, quan correspongui (habitabilitat, accessibilitat,...).
Qui el pot demanar Qualsevol persona interessada o el seu representant.

Quan es pot realitzar En qualsevol moment, un cop concedida la llicència d'obres.

Canals de tramitació presencial
  • Sabadell Atenció Ciutadana d'Urbanisme


  • Temps aproximat de resposta 1 mes des de l'entrada de la sol·licitud.

    Preu Autoliquidació taxa Llicències Urbanístiques: de Modificació llicència d'Obres Menors i Comunicacions.

    Autoliquidació taxa Llicències Urbanístiques: de Modificació llicència d'Obres Majors.

    Autoliquidació taxa Llicències Urbanístiques: Modificació o Transmissió de llicències.

    Pagament Autoliquidació taxa Llicències Urbanístiques: de Modificació llicència d'Obres Majors.
    El pagament s'ha d'acreditar en el moment de la sol·licitud de llicència.

    Autoliquidació taxa Llicències Urbanístiques: de Modificació llicència d'Obres Menors i Comunicacions.
    El pagament s'ha d'acreditar en el moment de la sol·licitud de llicència o al fer la comunicació.

    Autoliquidació impost obra major.
    El pagament es pot acreditar un cop concedida la llicència o opcionalment, en el moment de sol·licitar-la.

    Autoliquidació impost obra menor.
    El pagament es pot acreditar un cop concedida la llicència o opcionalment, en el moment de sol·licitar-la.

    Silenci administratiu No resulta d'aplicació en ser un tràmit de comunicació.

    Vies de reclamació Si no esteu d'acord amb la resposta, podeu presentar un escrit als serveis tècnics de Llicències urbanístiques amb les vostres consideracions.

    Altra informació d'interès (més informació)
    1. La comunicació prèvia de modificació de detall consisteix a presentar a l'Ajuntament, instància normalitzada, alguna variació en el projecte aprovat, iniciades o no les obres. Les modificacions de detall es comunicaran prèviament a la seva execució.

    2. Les modificacions substancials del projecte són les que tinguin per objecte alterar el nombre d'entitats, les ampliacions de les superfícies existents superiors a 12 m2, les que no afecten els fonaments o elements estructurals, i les modificacions respecte l'ús urbanístic.

    3. Les modificacions de detall són les no incloses a l'apartat anterior.

    4. Les modificacions substancials es tramitaran com a una nova llicència.


    En relació amb la documentació:
    • Cal indicar les modificacions proposades respecte el projecte autoritzat i, si escau, el projecte d'execució que el desenvolupa.

    • L'informe detallat subscrit per la direcció facultativa de les obres sobre els aspectes següents:

      • Característiques de les obres que no s'ajusten al projecte autoritzat.

      • Justificació de la seva execució.

      • Caràcter no substancial de l'alteració.

      • Adequació a l'ordenament jurídic urbanístic i a la legislació sectorial aplicable.
    Servei responsable
  • Servei de Llicències. Edificació i Habitatge
  • Termini de resolució No hi ha resolució.

    Cita prèvia
  • Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquí o trucant al telèfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de mòbil).
  • Documentació a aportar
    Tipus Presentació
    Aj. Sol·licitud General: Instància de sol·licitud Obligatori Ambdues
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Autorització per a tramitar en nom d'una altra persona Opcional Ambdues
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    Tramitació Telemàtica
    Tramitar
    Demanar cita prèvia a l'Ajuntament de Sabadell Demanar cita prèvia a l'Organisme Gestió tributaria Diputació de Barcelona a Sabadell Accés al portal de Transparència Accés al portal de Participació Ciutadana
    Web Ajuntament de Sabadell Web Ràdio Sabadell Web Promoció Econòmica de Sabadell S.L Web Habitatges Municipals de Sabadell S.A.
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Accesibilitat | Condiciones d'us | Política de privacitat | Mapa web