PLÀNOL DE SABADELL ADRECES I TELÈFONS D'INTERÈS FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIONS DE TRÀNSIT
Twitter Facebook Telegram Instagram Flickr Youtube
v
19/03/2024 10:27:18
Cabecera Sabadell
Inici |  Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Llicència de divisió de terrenys en sòl no urbanitzable i sòl urbanitzable



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Objecte Permetre la inscripció en el Registre de la Propietat de la divisió o segregació d'un terreny en sòl no urbanitzable o sòl urbanitzable.

Documentació necessària
  • Justificant pagament de la taxa (O.F 3.9)

  • Proforma del document públic o privat que reflecteixi la divisió del terreny o l'operació jurídica que es vulgui realitzar.

  • Memòria justificativa, que ha de comprendre la finalitat o ús a què es pretenguin destinar els lots proposats i la seva adequació al planejament urbanístic aplicable i al règim legal de parcel·les aplicable.

  • Plànol de situació de la finca que es pretengui dividir, amb indicació de la seva referencia cadastral i registral.

  • Plànol parcel·lari de la finca esmentada, a escala adequada i amb base cartogràfica topogràfica, representatiu dels lots proposats.

  • Superposició del plànol parcel·lari sobre un plànol de qualificacions urbanístiques.

  • Fitxes descriptives dels lots resultants, incloses les relatives als terrenys destinats a sistemes urbanístics que s'hagin de cedir, si s'escau. Les fitxes han d'especificar els límits, la cabuda i la qualificació urbanística de cada lot, així com la seva qualitat d'indivisible, si s'escau.
Qui el pot demanar Qualsevol persona interessada o el seu representant.

Quan es pot realitzar Tot l'any.

Canals de tramitació presencial
  • Sabadell Atenció Ciutadana d'Urbanisme


  • Temps aproximat de resposta 1 mes des de l'entrada de la sol·licitud.

    Preu Segons Ordenança fiscal 3.9. Taxa per intervenció municipal en les obres i usos.

    Pagament Autoliquidació taxa Llicències Urbanístiques: Obres Menors.
    El pagament s'ha d'acreditar en el moment de la sol·licitud de llicència.

    Silenci administratiu El termini màxim per resoldre aquest procediment és d'un mes. La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva sol·licitud estimada. En cap cas s'adquiriran per silenci administratiu facultats urbanístiques que contravinguin l' esmentada Llei, el seu reglament o el planejament urbanístic aplicable, ni aquelles que comprometin la titularitat de béns o drets de domini públic, o sòls que el planejament destini a sistemes.

    Vies de reclamació Si no esteu conformes amb la resolució que se us notifiqui podeu interposar potestativament recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció de la notificació, o bé directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de la província de Barcelona en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la recepció de la notificació, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. No obstant això, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.

    Altra informació d'interès (més informació) L'acte de divisió o segregació d'un terreny està subjecte a la fiscalització per part de l'Ajuntament.

    Servei responsable
  • Servei de Llicències. Edificació i Habitatge
  • Termini de resolució El termini màxim en què s'ha de notificar la resolució expressa és d'1 mes a comptar des de la data en què la sol·licitud hagi tingut entrada en el registre electrònic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no es donin cap dels supòsits que puguin ocasionar la suspensió o ampliació del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi notificat la resolució, la sol·licitud s'entendrà estimada.

    Cita prèvia
  • Per demanar cita al SACU, podeu fer-ho fent clic aquí
  • Documentació a aportar
    Tipus Presentació
    Aj. Sol·licitud General: Instància de sol·licitud Obligatori Ambdues
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Autorització per a tramitar en nom d'una altra persona Opcional Ambdues
    Justificant pagament de la taxa O.F. 3.9: Justificant pagament de la taxa O.F. 3.9 Obligatori Ambdues
    Proforma del document públic o privat: Proforma del document públic o privat Obligatori Ambdues
    Memòria justificativa: Memòria justificativa Obligatori Ambdues
    Plànol de situació de la finca que es pretengui dividir: Plànol de situació de la finca que es pretengui dividir Obligatori Ambdues
    Plànol parcel·lari de la finca esmentada: Plànol parcel·lari de la finca esmentada Obligatori Ambdues
    Superposició del plànol parcel·lari sobre un plànol de qualificacions urbanístiques: Superposició del plànol parcel·lari sobre un plànol de qualificacions urbanístiques Obligatori Ambdues
    Fitxes descriptives dels lots resultants: Fitxes descriptives dels lots resultants Obligatori Ambdues
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    Tramitació Telemàtica
    Tramitar
    Demanar cita prèvia a l'Ajuntament de Sabadell Demanar cita prèvia a l'Organisme Gestió tributaria Diputació de Barcelona a Sabadell Accés al portal de Transparència Accés al portal de Participació Ciutadana
    Web Ajuntament de Sabadell Web Ràdio Sabadell Web Promoció Econòmica de Sabadell S.L Web Habitatges Municipals de Sabadell S.A.
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Accesibilitat | Condiciones d'us | Política de privacitat | Mapa web