PLÀNOL DE SABADELL ADRECES I TELÈFONS D'INTERÈS FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIONS DE TRÀNSIT
Twitter Facebook Telegram Instagram Flickr Youtube
v
19/03/2024 11:01:32
Cabecera Sabadell
Inici |  Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Control periòdic d'activitats recreatives



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Objecte Les actuacions de control periòdic tenen per objecte garantir-ne l'adequació permanent dels establiments als requisits legals aplicables i, específicament al requeriments fixats en l'autorització, la llicència o comunicació prèvia.
Se sotmeten a aquests controls les activitats i els establiments oberts al públic inclosos al catàleg del Decret 112/2010, del 21 d'agost, pel qual s'aprova el Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives.
Els controls periòdics s'han d'efectuar cada quatre anys i poden ser realitzats pels serveis d'inspecció de l'Administració o per les entitats col·laboradores de l'Administració.

Documentació necessària
  1. Comunicació de control periòdic d'acord amb el model normalitzat.

  2. Document d'identificació i acreditació de l'explotador o, si escau, del seu representant.

  3. Pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil.

  4. Rebut vigent de pagament de la pòlissa de l'assegurança de responsabilitat civil.

  5. Fotografia actual de la façana / façanes de l'activitat.

  6. Fotografia del rètol exterior amb la informació establerta en l'article 72.1 a) del decret 112/20210, del 31 d'agost, col·locat a l'exterior i visible per a tothom pròxim a l'entrada principal amb: denominació de l'establiment, activitat recollida a la llicència, horari d'obertura i tancament i aforament autoritzat del local.

  7. En el cas de no figurar en el Registre d'apoderaments (Representa), documentació que acredita la representació.

  8. Autorització per a tramitar documentació en nom d'una altra persona, si escau.

Documentació específica per a l'actuació de control pels serveis municipals:
  1. Certificació tècnica, redactada per personal tècnic competent, que acrediti l'adequació de l'activitat i de les instal·lacions al projecte autoritzat (segons model normalitzat D-015).

  2. Última inspecció periòdica vigent de la instal·lació elèctrica.

  3. Última inspecció periòdica vigent de les instal·lacions de protecció contra incendis.

  4. Documentació acreditativa de la correcta gestió dels residus de l'activitat (olis) (contracti gestió, albarà retirada, etc).

  5. Certificat de l'última inspecció periòdica vigent de la instal·lació de gas, en cas de disposar de subministrament.

Documentació específica per a l'actuació de control per entitat col·laboradora de l'Administració:
  1. Acta de l'actuació de control periòdic emesa per una entitat col·laboradora de l'Administració.

  2. Informe amb pronunciament favorable de l'actuació de control periòdic emès per una entitat col·laboradora de l'Administració.

  3. L'última inspecció periòdica de les instal·lacions de protecció contra incendis.
Qui el pot demanar Qualsevol persona interessada , titular de la llicència o comunicació prèvia, que exerceixi una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal.

Quan es pot realitzar Abans de finalitzar el termini legalment establert per tal d'efectuar les esmentades actuacions de control.

Temps aproximat de resposta Dependrà del tipus de tràmit:
  • Per a comunicacions de control periòdic no resulta d'aplicació.

  • Per a sol·licituds de control periòdic és de 3 mesos.

Preu Segons O.F. 3.10

Pagament Autoliquidacions relacionades:

  • Autoliquidació sol·licitud control periòdic pels serveis tècnics municipals de les activitats sotmeses al règim de comunicació


  • Autoliquidació comunicació de control periòdic realitzat per una ECA de les activitats sotmeses al règim de comunicació


  • Autoliquidació sol·licitud control periòdic pels serveis tècnics municipals de les activitats sotmeses a llicència ambiental, municipal i recreativa

  • Autoliquidació comunicació de control periòdic realitzat per una ECA de les activitats sotmeses a llicència ambiental, municipal i recreativa

  • Silenci administratiu No resulta d'aplicació en ser un tràmit de comunicació.
    Vies de reclamació Dependrà del tipus de tràmit:
    • Per a comunicacions de control periòdic no resulta d'aplicació al no haver-hi resolució.

    • Per a sol·licituds de control periòdic, contra l'acte que resol el procediment i que exhaureix la via administrativa, podeu interposar potestativament recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, o bé directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de la província de Barcelona en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. No obstant això, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.

    Requisits previs
    • Disposar de la corresponent llicència o comunicació prèvia.

    • La resta de documentació que sigui requerida per la normativa reguladora de prevenció i control ambiental de les activitats.

    • La documentació que acrediti que està en possessió d'altres llicències o autoritzacions que concorrin en l'activitat, si s'escau.

    • Acreditar que es disposa d'autorització sanitària o declaració responsable d'establiments alimentaris de la persona titular, si s'escau.

    • Acreditació de la correcta gestió dels residus de l'activitat.

    • L'última inspecció periòdica de les instal·lacions de protecció contra incendis.

    • Si disposa de subministrament de gas, l'última inspecció periòdica obligatòria de la instal·lació.

    • L'última inspecció periòdica obligatòria de la instal·lació de baixa tensió.

    • Altres autoritzacions o revisions obligatòries de les instal·lacions o maquinaria, que concorrin en l'activitat i estiguin regulades en normatives sectorial o especifiques.

    • Qualsevol altra documentació, requerida prèviament a la realització del control, que a criteri dels Serveis Tècnics Municipals es consideri oportuna per tal de valorar l'activitat, les instal·lacions i la seva incidència a l'entorn.

    • Haver realitzat el pagament de la corresponent taxa associada a aquest tràmit.

    Altra informació d'interès (més informació) Els documents han de ser originals i han de tenir una antiguitat inferior a sis mesos respecte de la data de qualsevol sol·licitud o comunicació.

    Servei responsable
  • Llicències i Disciplina d'Activitats. Edifici Vapor Llonch
  • Termini de resolució Dependrà del tipus de tràmit:
    • Per a comunicacions de control periòdic no resulta d'aplicació al no haver-hi resolució.

    • Per a sol·licituds de control periòdic, el termini màxim per resoldre aquest procediment és de 3 mesos. La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva sol·licitud desestimada i per interposar el recurs administratiu o contenciós administratiu que resulti pertinent.

    Documentació a aportar
    Tipus Presentació
    Aj. Sol·licitud General: Comunicació/Sol·licitud de control periòdic d'acord amb el model normalitzat Obligatori Telemàtica
    Justificació del pagament de la taxa: Justificació del pagament de la taxa Obligatori Telemàtica
    Document d'identificació i acreditació: Document d'identificació i acreditació de l'explotador o, si escau, del seu representant Obligatori Telemàtica
    Pòlissa d'assegurança de RC: Pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil Obligatori Telemàtica
    Rebut vigent de pagament de la pòlissa: Rebut vigent de pagament de la pòlissa de l'assegurança de responsabilitat civil Obligatori Telemàtica
    Fotografia: Fotografia actual de la façana / façanes de l'activitat Obligatori Telemàtica
    Fotografia: Fotografia del rètol exterior amb la informació establerta a l'article 72.1 a) del decret 112/20210, del 31 d'agost, col·locat a l'exterior i visible per a tothom proper a l'entrada principal amb: denominació de l'establiment, activitat recollida a la llicència, horari d'obertura i tancament i aforament autoritzat del local Obligatori Telemàtica
    Certificació tècnica: Certificació tècnica, redactada per personal tècnic competent, que acrediti l'adequació de l'activitat i de les instal·lacions al projecte autoritzat (segons model normalitzat D-015)
    Obligatori Telemàtica
    Darrera inspecció periòdica vigent de la instal·lació elèctrica: Darrera inspecció periòdica vigent de la instal·lació elèctrica Obligatori Telemàtica
    Inspecció periòdica vigent de les instal·lacions de protecció contra incendis: Darrera inspecció periòdica vigent de les instal·lacions de protecció contra incendis Obligatori Telemàtica
    Documentació acreditativa de la correcta gestió dels residus: Documentació acreditativa de la correcta gestió dels residus de l'activitat (olis) (contracte gestió, albarà retirada, etc) Obligatori Telemàtica
    Certificat de la darrera inspecció periòdica vigent de la instal·lació de gas: Certificat de la darrera inspecció periòdica vigent de la instal·lació de gas, en cas de disposar de subministrament Obligatori Telemàtica
    Acta de l'actuació de control periòdic: Acta de l'actuació de control periòdic emesa per una entitat col·laboradora de l'Administració Obligatori Telemàtica
    Informe amb pronunciament favorable de l'actuació de control periòdic: Informe amb pronunciament favorable de l'actuació de control periòdic emès per una entitat col·laboradora de l'Administració Obligatori Telemàtica
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    Tramitació Telemàtica
    Tramitar
    Demanar cita prèvia a l'Ajuntament de Sabadell Demanar cita prèvia a l'Organisme Gestió tributaria Diputació de Barcelona a Sabadell Accés al portal de Transparència Accés al portal de Participació Ciutadana
    Web Ajuntament de Sabadell Web Ràdio Sabadell Web Promoció Econòmica de Sabadell S.L Web Habitatges Municipals de Sabadell S.A.
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Accesibilitat | Condiciones d'us | Política de privacitat | Mapa web