PLÀNOL DE SABADELL ADRECES I TELÈFONS D'INTERÈS FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIONS DE TRÀNSIT
Twitter Facebook Telegram Instagram Flickr Youtube
v
19/03/2024 07:10:47
Cabecera Sabadell
Inici |  Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Ajornament o fraccionament de Plusvàlues i altres tributs no delegats



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Objecte Sol·licitar el fraccionament o ajornament en període voluntari de les plusvàlues i altres tributs no delegats a l'ORGT. Consultar el llistat complet dels conceptes que cobra en període voluntari l'Ajuntament a la web municipal, dins dels apartats:
  • Gestió i cobrament en voluntària per l'Ajuntament i cobrament en executiva per l'ORGT.
Documentació necessària La sol·licitud de fraccionament/ajornament haurà d'anar acompanyada de:

Persones físiques: DNI, declaració de renda, 2 últimes nòmines, justificants d'altres possibles ingressos, justificants de l'atur i/o pensions, justificants de despeses periòdiques, número de compte bancari.

Autònoms: DNI, declaració de renda, resumen IRPF anual o últim trimestre IRPF, número de compte bancari.

Persones jurídiques: NIF persona jurídica,DNI administrador o de l'apoderat, DNI persona autoritzada, autorització signada, escriptura de poders, balanços i comptes de resultats, impost de societats (últim exercici declarat), número de compte bancari i d'altres documents que acreditin la situació econòmica.

Qui el pot demanar Qualsevol persona interessada o el seu representant

Quan es pot realitzar Tot l'any
Canals de tramitació presencial
  • Sabadell Atenció Ciutadana. Oficines SAC

  • Temps aproximat de resposta 6 mesos des de l'entrada de la sol·licitud
    Preu Tràmit gratuït
    Servei responsable L'ajuntament de Sabadell:
    Tributs cobrats en període voluntari gestionats directament com plusvàlues, impost sobre construccions instal·lacions i obres, taxes d'escola bressol, música, canons i concessions, etc.

    Consultar completa la llista a https://web.sabadell.cat/pagament
    Termini de resolució El termini màxim en què s'ha de notificar la resolució expressa és de 6 mesos a comptar des de la data en què la sol·licitud hagi tingut entrada en el registre electrònic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no es donin cap dels supòsits que puguin ocasionar la suspensió o ampliació del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi notificat la resolució, la sol·licitud s'entendrà desestimada.

    Cita prèvia
  • Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquí o trucant al telèfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de mòbil).
  • Documentació a aportar
    Tipus Presentació
    Aj. Sol·licitud General: Instància de sol·licitud Obligatori Ambdues
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Autorització per a tramitar en nom d'una altra persona Opcional Ambdues
    Dades bancàries: Dades bancàries Obligatori Ambdues
    Documentació acreditativa de la situació econòmica: Documentació acreditativa de la situació econòmica Obligatori Ambdues
    Garantia aportada: Garantia aportada Opcional Ambdues
    Poders o escriptures de la societat: Poders o escriptures de la societat Opcional Ambdues
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    Tramitació Telemàtica
    Tramitar
    Demanar cita prèvia a l'Ajuntament de Sabadell Demanar cita prèvia a l'Organisme Gestió tributaria Diputació de Barcelona a Sabadell Accés al portal de Transparència Accés al portal de Participació Ciutadana
    Web Ajuntament de Sabadell Web Ràdio Sabadell Web Promoció Econòmica de Sabadell S.L Web Habitatges Municipals de Sabadell S.A.
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Accesibilitat | Condiciones d'us | Política de privacitat | Mapa web