PLÀNOL DE SABADELL ADRECES I TELÈFONS D'INTERÈS FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIONS DE TRÀNSIT
Twitter Facebook Telegram Instagram Flickr Youtube
v
19/03/2024 03:53:46
Cabecera Sabadell
Inici |  Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Declaració Cadastral per alteració de béns immobles



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Objecte Modificació o alta de les dades en el cadastre immobiliari per:
  • Canvi de titularitat.

  • Variacions en la quota de participació.

  • La realització de noves construccions, així com l'ampliació, rehabilitació o reforma de les ja existents, ja sigui total o parcial.

  • La demolició o enderroc total o parcial de construccions.

  • La segregació, divisió, agregació i agrupació d'immobles.

  • La constitució del règim de divisió horitzontal sobre els béns immobles.

  • El canvi de classe de cultiu o aprofitament.

  • La modificació de l'ús o destinació d'immobles o locals que siguin part d'edificacions o instal·lacions.

IMPORTANT: La competència sobre cadastre correspon a la Direcció General del Cadastre, depenent del Ministeri d'Hisenda. L'Ajuntament de Sabadell té signat un conveni de col·laboració i, en funció d'aquest, el ciutadà pot iniciar el tràmit a les oficines municipals. Si es disposa de certificat digital el tràmit es pot fer electrònicament clicant el següent enllaç:http://www.catastro.minhafp.es/esp/procedimientos_tramites.asp.

Documentació necessària Vegeu la documentació necessària per a cada tipus de declaració a la SEU ELECTRÒNICA DEL CADASTRE : http://www.catastro.minhafp.es/esp/procedimientos/f_proc1.asp.
Qui el pot demanar Les persones jurídiques han de fer-ho electrònicament a la seu del cadastre https://www1.sedecatastro.gob.es/AdministracionElectronica/SEC900.aspx

Quan es pot realitzar Tot l'any, i la declaració s'ha de presentar en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la data d'escriptura pública o, si escau, document que formalitzi l'alteració.

Canals de tramitació presencial
  • Gerència Territorial del Cadastre de Barcelona

  • Sabadell Atenció Ciutadana. Oficines SAC

  • Temps aproximat de resposta Sis mesos.

    Preu Tràmit gratuït.

    Silenci administratiu Desestimatori.

    Vies de reclamació La resolució de procediment no posa fi a la via administrativa. En el termini d'un mes des de la notificació de la resolució es pot interposar:
    • Reclamació economicoadministrativa davant el Tribunal Economicoadministratiu Regional o Local. Si el valor cadastral de l'immoble excedeix de 1.800.000 euros, aquesta reclamació es pot interposar directament, davant el Tribunal Economicoadministratiu Central.

    • Amb caràcter potestatiu i previ a aquesta reclamació econòmic-administrativa es pot interposar recurs de reposició davant la Gerència de Cadastre que va dictar l'acte, no és admissible la interposició simultània d'ambdós recursos.
    Altra informació d'interès (més informació) La presentació electrònica de les declaracions serà obligatòria quan les formulin:
    • Les administracions, entitats i organismes públics que es relacionen en l'article 17.2.d) del text refós de la Llei de Cadastre Immobiliari.

    • Les persones jurídiques.

    • Les comunitats de béns, herències jacents o entitats sense personalitat jurídica que estiguin constituïdes i identificades electrònicament d'acord amb la normativa tributària.

    • Els que exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi col·legiació obligatòria, en l'exercici d'aquesta activitat (GESTORIES).

    • Els que representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

    La resolució es notificarà a l'interessat directament des de la Gerència del Cadastre.

    Servei responsable
  • Gerència Regional del Cadastre de Catalunya
  • Termini de resolució Sis mesos.

    Cita prèvia
  • Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquí o trucant al telèfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de mòbil).
  • Documentació a aportar
    Tipus Presentació
    Aj. Sol·licitud General: Instància de sol·licitud Obligatori Ambdues
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Document normalitzat de representació davant la Direcció General del Cadastre Opcional Ambdues
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    Tramitació Telemàtica
    Tramitar
    Demanar cita prèvia a l'Ajuntament de Sabadell Demanar cita prèvia a l'Organisme Gestió tributaria Diputació de Barcelona a Sabadell Accés al portal de Transparència Accés al portal de Participació Ciutadana
    Web Ajuntament de Sabadell Web Ràdio Sabadell Web Promoció Econòmica de Sabadell S.L Web Habitatges Municipals de Sabadell S.A.
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Accesibilitat | Condiciones d'us | Política de privacitat | Mapa web