PLÀNOL DE SABADELL ADRECES I TELÈFONS D'INTERÈS FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIONS DE TRÀNSIT
Twitter Facebook Telegram Instagram Flickr Youtube
v
19/03/2024 04:29:53
Cabecera Sabadell
Inici |  Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Alta al Padró municipal d'Habitants procedent d'un altre municipi o país



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularis

Nivell de Modernització 2. Descàrrega de formularis

Informació
Objecte Inscriure al Padró d'Habitants els nous residents a Sabadell.

Documentació necessària Documentació necessària:
Instància general.
Full d'inscripció padronal emplenat i signat.
Documentació acreditativa de la identitat: Els documents identificatius han d'estar en vigor. Un document caducat no és vàlid, excepte si es presenta juntament amb la sol·licitud de renovació.
Veure Quadre Documentació acreditativa de la identitat, representació i habitatge.

Acreditació del domicili: Veure Quadre Documentació acreditativa de la identitat, representació i habitatge.

Qui el pot demanar Les persones que siguin nous residents a Sabadell, o els seus representants legals.
Quan es pot realitzar Tot l'any.
Canals de tramitació presencial
  • Sabadell Atenció Ciutadana. Oficines SAC.

  • Temps aproximat de resposta Al moment, si el tràmit és presencial i s'aporta tota la documentació requerida.
    En d'altres casos, màxim 3 mesos des de la presentació de la sol·licitud.
    Preu Tràmit gratuït.
    Silenci administratiu El termini màxim per resoldre aquest procediment és de 3 mesos. La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva sol·licitud estimada.

    Vies de reclamació Contra aquest acte, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar potestativament recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció de la notificació, o bé directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de la província de Barcelona en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la recepció de la notificació, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. No obstant això, es pot interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.


    Altra informació d'interès (més informació) És imprescindible aportar el document identificatiu original de la persona que fa el tràmit i els originals o les fotocòpies de la resta de persones, majors d'edat, que sol·liciten i signen l'alta. Pel que fa als menors i als incapacitats legalment veure els apartats corresponents.
    Tota persona que visqui a Espanya està obligada a inscriure's al padró i al domicili del municipi on resideix habitualment. Els que visquin a més d'un municipi, s'han d'inscriure al lloc en què resideixin durant més temps a l'any.

    El Padró Municipal és el registre administratiu on consten els habitants del municipi. Les seves dades constitueixen prova de la residència al municipi i del domicili habitual en el mateix i són utilitzades per a l'actualització del Cens Electoral.

    Els habitants han de comunicar les variacions en les seves dades d'inscripció, especialment els canvis de domicili dins del terme municipal.


    Servei responsable
  • Padró d'Habitants
  • Termini de resolució Amb caràcter general, sempre que la sol·licitud vagi acompanyada dels documents necessaris per acreditar les dades personals, la representació, si és el cas, i la residència, es procedirà a fer la inscripció en el Padró al mateix moment.
    No obstant en el cas que l'Ajuntament hagi de comprovar la veracitat de les dades consignades a la sol·licitud, el termini màxim per resoldre aquest procediment és de 3 mesos. La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva sol·licitud estimada.

    Cita prèvia
  • Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquí o trucant al telèfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de mòbil).
  • Documentació a aportar
    Tipus Presentació
    Sol·licitud general: Instància general Obligatori Presencial
    Full d'alta al Padró d'Habitants: degudament emplenat i signat Obligatori Presencial
    Documents identificatius: veure annex Quadre Acreditacions d'IDENTITAT, REPRESENTACIÓ i HABITATGE Obligatori Presencial
    Acreditació domicili: veure annex Quadre Acreditacions d'IDENTITAT, REPRESENTACIÓ i HABITATGE Obligatori Presencial
    Aj. Declaració: Veure annex Declaració sobre la situació de residència d'un habitatge Obligatori Presencial
    Llibre de família o certificat de naixement: Llibre de família o certificat de naixement Opcional Presencial
    Signatura de mutu acord dels dos progenitors: veure annex Representació Menors (2 progenitors) Opcional Presencial
    Declaració responsable: veure annex I-II Declaració responsable (segons el cas). Opcional Presencial
    Apoderaments/autoritzacions: Autorització per a tramitar en nom d'una altra persona Opcional Presencial
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    Demanar cita prèvia a l'Ajuntament de Sabadell Demanar cita prèvia a l'Organisme Gestió tributaria Diputació de Barcelona a Sabadell Accés al portal de Transparència Accés al portal de Participació Ciutadana
    Web Ajuntament de Sabadell Web Ràdio Sabadell Web Promoció Econòmica de Sabadell S.L Web Habitatges Municipals de Sabadell S.A.
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Accesibilitat | Condiciones d'us | Política de privacitat | Mapa web