PLÀNOL DE SABADELL ADRECES I TELÈFONS D'INTERÈS FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIONS DE TRÀNSIT
Twitter Facebook Telegram Instagram Flickr Youtube
v
19/03/2024 12:52:00
Cabecera Sabadell
Inici |  Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Informe social acreditatiu d'existència d'exclusió residencial a efectes d'evitar desnonaments



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Objecte Facilitar a les famílies que es troben en situació de risc de pèrdua del seu habitatge habitual un informe social que acrediti la seva situació de vulnerabilitat social i risc d'exclusió residencial.

Documentació necessària
  • DNI

  • Llibre de família o document acreditatiu de parella de fet

  • Justificant d'ingressos familiars (3 últimes nòmines, justificant de pensions, de prestacions socials, o declaració jurada d'ingressos, si aquests són irregulars)

  • Acreditació del procediment judicial, si aquest està iniciat

  • Comunicacions de la propietat de l'habitatge a la persona interessada, si se'n disposa

  • Certificat de reconeixement de grau de discapacitat i/o dependència, si se'n disposa

  • Sentència de divorci, o de guarda de menor, si se'n disposa


Qui el pot demanar Persones majors d'edat empadronades a Sabadell que es trobin en situació de risc de pèrdua d'habitatge per impagament hipotecari o de lloguer, així com a persones que es trobin ocupant de manera irregular un habitatge.

Quan es pot realitzar Tot l'any.

Canals de tramitació presencial
  • Sabadell Atenció Ciutadana. Oficines SAC

  • Temps aproximat de resposta 30 dies hàbils des de la presentació de sol·licitud.

    Preu Tràmit gratuït.

    Silenci administratiu El termini màxim per resoldre aquest procediment és de 3 mesos. La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva sol·licitud desestimada i per interposar el recurs administratiu o contenciós administratiu que resulti pertinent.

    Vies de reclamació Contra aquest acte, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar potestativament recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, o bé directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de la província de Barcelona en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. No obstant això, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.

    Servei responsable
  • Servei d'Acció Social
  • Termini màxim de resolució i notificació El termini màxim en què s'ha de notificar la resolució expressa és de 3 mesos a comptar des de la data en què la sol·licitud hagi tingut entrada en el registre electrònic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no es doni cap dels supòsits que puguin ocasionar la suspensió o ampliació del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi notificat la resolució, la sol·licitud s'entendrà desestimada.

    Cita prèvia
  • Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquí o trucant al telèfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de mòbil).
  • Documentació a aportar
    Tipus Presentació
    Sol·licitud: Instància de sol·licitud Obligatori Ambdues
    DNI, NIE o passaport: DNI, NIE o passaport Obligatori Ambdues
    Llibre de família o document acreditatiu de parella de fet: Llibre de família o document acreditatiu de parella de fet Obligatori Ambdues
    Justificant d'ingressos familiars: Justificant d'ingressos familiars (3 últimes nòmines, justificant de pensions, de prestacions socials, o declaració jurada d'ingressos, si aquests són irregulars) Obligatori Ambdues
    Acreditació del procediment judicial: Acreditació del procediment judicial, si aquest està iniciat Opcional Ambdues
    Comunicacions de la propietat de l'habitatge: Comunicacions de la propietat de l'habitatge a la persona interessada, si se'n disposa Opcional Ambdues
    Certificat de reconeixement de grau de discapacitat i/o dependència: Certificat de reconeixement de grau de discapacitat i/o dependència, si se'n disposa Opcional Ambdues
    Sentència de divorci, o de Guarda de menor: Sentència de divorci, o de Guarda de menor, si se'n disposa Opcional Ambdues
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Autorització per a tramitar en nom d'una altra persona Opcional Ambdues
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    Tramitació Telemàtica
    Tramitar
    Demanar cita prèvia a l'Ajuntament de Sabadell Demanar cita prèvia a l'Organisme Gestió tributaria Diputació de Barcelona a Sabadell Accés al portal de Transparència Accés al portal de Participació Ciutadana
    Web Ajuntament de Sabadell Web Ràdio Sabadell Web Promoció Econòmica de Sabadell S.L Web Habitatges Municipals de Sabadell S.A.
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Accesibilitat | Condiciones d'us | Política de privacitat | Mapa web