PLÀNOL DE SABADELL ADRECES I TELÈFONS D'INTERÈS FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIONS DE TRÀNSIT
Twitter Facebook Telegram Instagram Flickr Youtube
v
28/03/2024 19:05:32
Cabecera Sabadell
Inici |  Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Baixa del Padró d'Habitants



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularis

Nivell de Modernització 2. Descàrrega de formularis

Informació
Objecte Donar de baixa una inscripció padronal en el Padró municipal d'Habitants.

Tipologies:
a) Baixa al Padró municipal d'Habitants per canvi de residència a un altre municipi dins d'Espanya.
b) Baixa al Padró municipal d'Habitants per trasllat al estranger de persones estrangeres.
c) Baixa al Padró municipal d'Habitants per trasllat al estranger de persones espanyoles.
d) Baixa al Padró municipal d'Habitants per defunció.
e) Baixa al Padró municipal d'Habitants per inclusió indeguda.

Documentació necessària Instància general
Documentació acreditativa de la baixa segons el cas.
DNI, NIE o passaport en vigor. Els documents identificatius caducats no són vàlids, a no ser que vagin acompanyats de la sol·licitud de renovació.

Segons el tipus de baixa:
a) Baixa per canvi de residència a un altre municipi dins d'Espanya:
Observacions: l'Institut Nacional d'Estadística (INE), comunica als Ajuntaments les baixes per trasllat a un altre municipi.

En cas que alguna persona necessiti que consti de forma ràpida la seva baixa del Padró d'Habitants, caldrà que aporti document oficial que acrediti la data d'alta al Padró de l'altre municipi.
b) Baixa al Padró municipal d'Habitants per trasllat al estranger de persones estrangeres
Sol·licitud signada (instància). En el cas dels menors d'edat, aquest tràmit l'hauran de sol·licitar els seus representants legals.

c) Baixa al Padró municipal d'Habitants per trasllat al estranger de persones espanyoles
Observacions: l'Institut Nacional d'Estadística (INE), comunica als Ajuntaments les baixes per trasllat a l'estranger de les persones espanyoles inscrites al Consolat corresponent.
En cas que alguna persona necessiti que consti de forma ràpida la seva baixa del Padró d'Habitants, caldrà que aporti Certificat d'inscripció com a resident al Consolat del país de destí.

d) Baixa per defunció:
Certificat de defunció o Llibre de família on consti el registre oficial de la defunció.

e) Baixa per inclusió indeguda: Aquesta baixa afecta a persones que no resideixen al domicili i desconèixer la residència actual

Sol·licitud on s'exposi aquestes circumstàncies.

Qui el pot demanar Qualsevol personal interessada, o els seus representants legals.

Quan es pot realitzar Tot l'any.

Canals de tramitació presencial
  • Sabadell Atenció Ciutadana. Oficines SAC

  • Temps aproximat de resposta
    • Al moment, si s'aporta tota la documentació requerida, a excepció de les sol·licitud de baixa per inclusió indeguda, que requereix la tramitació d'un expedient per part del departament de Padró d'habitants.
    • Tres mesos màxim des de l'entrada de la sol·licitud en el Registre electrònic de l'Ajuntament: en els casos de manca de documentació, o que necessiti de gestions per part del departament.
    Preu Tràmit gratuït.
    Silenci administratiu El termini màxim per resoldre aquest procediment és de 3 mesos. La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva sol·licitud estimada.

    Vies de reclamació Contra aquest acte, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar potestativament recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció de la notificació, o bé directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de la província de Barcelona en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la recepció de la notificació, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. No obstant això, es pot interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.

    Servei responsable
  • Padró d'Habitants
  • Termini de resolució Amb caràcter general, sempre que la sol·licitud vagi acompanyada dels documents necessaris per provar la seva identitat, representació en el seu cas, i residència real en el mateix, es procedirà a fer la inscripció en el Padró en el mateix moment.
    No obstant en el cas que l'Ajuntament hagi de comprovar la veracitat de les dades consignades a la sol·licitud, el termini màxim per resoldre aquest procediment és de 3 mesos. La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva sol·licitud estimada

    Cita prèvia
  • Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquí o trucant al telèfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de mòbil).
  • Documentació a aportar
    Tipus Presentació
    Sol·licitud General: Instància general Obligatori Presencial
    Documents identificatius: veure annex Quadre Acreditacions d'IDENTITAT, REPRESENTACIÓ i HABITATGE Obligatori Presencial
    Apoderaments/autoritzacions: Autorització per a tramitar en nom d'una altra persona Opcional Presencial
    Documentació acreditativa de la baixa segons el cas: veure casella "documentació necessària” Obligatori Presencial
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    Demanar cita prèvia a l'Ajuntament de Sabadell Demanar cita prèvia a l'Organisme Gestió tributaria Diputació de Barcelona a Sabadell Accés al portal de Transparència Accés al portal de Participació Ciutadana
    Web Ajuntament de Sabadell Web Ràdio Sabadell Web Promoció Econòmica de Sabadell S.L Web Habitatges Municipals de Sabadell S.A.
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Accesibilitat | Condiciones d'us | Política de privacitat | Mapa web