castellano
català
Inici
Actualitat
Ajuntament
Persones
Temes
Tràmits
Contacte
02/02/2023 18:40:22
Inici |
Informació del Procediment
Usuari anònim
Connectar
Sobre la seu electrònica
Que és la seu electrònica?
Normativa reguladora
Verificació de la seguretat de la seu electrònica
Identitats, certificats i sistemes de signatura electrònica
Protecció de dades
Calendari i hores oficials
Talls de servei i incidències tècniques
Requisits tècnics
Preguntes freqüents
La meva carpeta
Carpeta Ciutadana
Carpeta Entitats
Carpeta Empresa
Carpeta Proveïdors
Tràmits
Catàleg de tràmits
Obligats a la relació electrònica
Instància general
Oficines presencials d'atenció ciutadana
Queixes i suggeriments
Comunicacions d'incidències en la via pública
Com tramitar
Verificació de documents electrònics
Portasignatures
Perfil del contractant
Taulers d'edictes
Ajuntament de Sabadell
Comunicacions Audiovisuals de Sabadell, S.L.
Promoció Econòmica de Sabadell, S.L.
Habitatges Municipals de Sabadell, S.A.
Altres administracions
Ple Municipal
Sessions any actual
Sessions anys anteriors
Junta de Govern Local
Sessions any actual
Sessions anys anteriors
Junta de Portaveus
Normativa
Normativa municipal vigent
Normativa municipal en tràmit
Oferta pública d'ocupació
Factura electrònica
Notificació electrònica
Informació municipal
Organització municipal
Activitat municipal
Ajuntament de Sabadell
Queixes, suggeriments i propostes
Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica
Informació
Documentació
Normativa
Fitxers annexos
Tramitar Ara
Informació
Objecte
Una queixa és aquella informació que presenta la ciutadania per posar en coneixement de l'Ajuntament un mal funcionament o deficiència dels serveis municipals, i tinguin com a objectiu la seva correcció.
Un suggeriment o proposta és l'aportació formulada per la ciutadania destinada a millorar la prestació o la qualitat d'un servei de competència municipal o de les entitats que depenen de l'Ajuntament, ja sigui en l'àmbit organitzatiu o funcional.
El tràmit no recollirà incidències a la via pública relacionades amb: l'enllumenat públic, la neteja viària, la recollida de residus, el mobiliari urbà, els espais enjardinats, l'arbrat, la xarxa de clavegueram, el paviment de vorera i calçada, les baranes, la senyalització de trànsit, els pilons, els miralls, les bandes reductores de velocitat i els semàfors. Aquestes han de ser comunicades a través del tràmit
Comunicacions d'incidències en la via pública
o també poden ser comunicades a través de
l'App Sabadell Espai Públic
, on es pot fer el seguiment.
No es consideren queixes, suggeriments i propostes:
Si tenen per objecte activitats o serveis que no siguin de competència municipal.
Si la seva resolució està regulada per un marc normatiu.
Les peticions que pretenguin reformar el sistema de funcionament o gestió dels serveis públics de contingut diferent a l'establert.
Les sol·licituds que pretenguin el reconeixement d'un dret concret o interès subjectiu d'un particular.
Els recursos administratius (impugnació d'actes o disposicions municipals).
Sol·licituds subjectes al dret de petició (Llei 4/2001 de 12 de novembre, reguladora d'aquest dret).
Les que es formulen de manera anònima o que no resulti acreditada la identitat de qui la presenta.
Els incidents o accions ocorreguts en temps o lloc indeterminat.
Les que no tinguin per objecte promoure la millora dels serveis municipals.
Per realitzar comunicacions no recollides en aquest tràmit s'haurà de fer servir el tràmit de
Comunicacions a l'Ajuntament
.
Requisits d'iniciació
Qualsevol persona interessada o el seu representant.
Quan es pot realitzar
Tot l'any.
Canals de realització
Sabadell Atenció Ciutadana. Oficines SAC
Termini de resolució
No resulta d'aplicació.
Cita prèvia obligatòria
Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho
fent clic aquí
o trucant al telèfon
010
(
93 745 31 10
si truqueu des de mòbil).
Documentació que s'ha d'aportar
Tipus
Presentació
Aj. Sol·licitud General:
Instància de sol·licitud
Aj. Apoderaments/autoritzacions:
Autorització per a tramitar en nom d'una altra persona
Documentació addicional:
Documentació addicional.
Llegenda
Tipus
Obligatori
Opcional
Presentació
Ambdues
Presencial
Telemàtica
Normativa
LLEI 39/2015
LLEI 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
LLEI 40/2015
LLEI 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.
LLEI ORG 3/2018
LLEI ORGÀNICA 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals.
LLEI 29/2010
LLEI 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
LLEI 26/2010
LLEI 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
Fitxers annexos
Instància de Sol·licitud
Autorització per a tramitar en nom d'un altre
Tramitació telemàtica
Tramitar
© Ajuntament de Sabadell
| NIF: P-0818600-I |
Accesibilitat
|
Condiciones d'us
|
Política de privacitat
|
Mapa web