Nom del tràmit
|
Alta, baixa i modificacions al Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes.
|
Objecte
|
Tramitar l'alta o la baixa o la modificació de les dades al Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes de Sabadell de les entitats sense ànim de lucre del municipi, constituïdes i inscrites en el Registre d'Associacions de la Generalitat de Catalunya o en un altre registre oficial equivalent.
|
Documentació necessària
|
Tramitar l'alta o la baixa o la modificació de les dades al Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes de Sabadell de les entitats sense ànim de lucre del municipi, constituïdes i inscrites en el Registre d'Associacions de la Generalitat de Catalunya o en un altre registre oficial equivalent. Cal adjuntar la següent documentació :
ALTA D'UNA ENTITAT
- Formulari d'inscripció al Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes signat electrònicament pel president/a
- La resolució d'inscripció de l'entitat al Registre d'Associacions de la Generalitat o altre registre oficial equivalent.
- Els Estatuts de l'entitat diligenciats pel Registre d'Associacions de la Generalitat o altre registre oficial equivalents.
- L'Acta fundacional.
- NIF
- DNI o NIE del president/a
En el cas d'obrir una delegació a Sabadell, a més:
- Un certificat emès pel secretari/a de l'entitat que acrediti l'adreça de la delegació a Sabadell i la persona delegada, signat electrònicament.
- DNI o NIE de la persona delegada.
MODIFACIÓ DE DADES DE L'ENTITAT Modificació parcial o total dels membres de la Junta Directiva de l'entitat:
- La notificació o resolució del Registre d'Associacions de la Generalitat o registre oficial equivalent comunicant la inscripció dels canvis en la composició de la Junta Directiva. També es podrà actualitzar amb el certificat de l'elecció d'una nova Junta Directiva i l'acusament de recepció de la sol·licitud del tràmit al Registre corresponent.
- DNI o NIE del president/a
En el cas de canvi de domicili social:
- La notificació d'inscripció del canvi de domicili social al Registre d'Associacions de la Generalitat o registre oficial equivalent.
En el cas de modificació d'Estatuts:
- La resolució de modificació d'Estatuts al Registre d'Associacions de la Generalitat o altre registre oficial equivalent.
- Els nous Estatuts de l'entitat diligenciats pel Registre d'Associacions de la Generalitat o altre registre oficial equivalent.
BAIXA DE L'ENTITAT
- La resolució de la dissolució de l'entitat del Registre d'Associacions de la Generalitat o altre registre oficial equivalent.
- Certificat de l'acord de dissolució de l'associació, signat pel secretari/a amb el vistiplau del president/a.
|
Qui el pot demanar
|
El president o presidenta de l'entitat o persona en qui pugui delegar segons els estatuts.
|
Quan es pot realitzar
|
Tot l'any.
|
Temps aproximat de resposta
|
30 dies dies naturals des de l'entrada de la sol·licitud.
|
Preu
|
Tràmit gratuït.
|
Servei responsable
|
Servei de Democràcia Deliberativa i Intervenció Comunitària
|
Vies de reclamació
|
Contra aquest acte, que no exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs d'alçada davant el superior jeràrquic de l'òrgan que l'ha dictat en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, d'acord amb el que disposen els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. No obstant això, podeu interposar qualsevol altre recurs que considereu procedent.
|
Silenci administratiu
|
El termini màxim per resoldre aquest procediment és de 3 mesos. La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva sol·licitud estimada.
|
Termini de resolució
|
El termini màxim en que s'ha de notificar la resolució expressa és de 3 mesos a comptar des de la data en que la sol·licitud hagi tingut entrada en el registre de l'Ajuntament de Sabadell.
|