Nom del tràmit
|
Sol·licitud del Servei de Mediació Comunitària.
|
Objecte
|
El Servei de Mediació Comunitària és un servei municipal que treballa per generar espais d'interrelació social per tractar conflictes i problemàtiques que afecten la comunitat, a partir dels principis i els instruments que la mediació posa a l'abast.
Des del Servei de Mediació, oferim l'accés a processos de mediació, per a la gestió de conflictes entre persones o grups de persones, independentment de l'àmbit de relació en el que s'originen: veïnal, comunitat de veïns i veïnes, familiar, escolar, associatiu, espai públic, etc.
|
Documentació necessària
|
Formulari específic sol·licitud de mediació.
|
Qui el pot demanar
|
Qualsevol persona, establiment o empresa censades a la ciutat, entitats i associacions, centres educatius, o persones que tinguin un conflicte amb persones físiques o jurídiques censades de la ciutat.
|
Quan es pot realitzar
|
Tot l'any
|
Canals de tramitació presencial
|
Sabadell Atenció Ciutadana. Oficines SAC Servei de Sabadell Mediació
|
Temps aproximat de resposta
|
A partir de rebre la sol·licitud de mediació, en un termini de 2 o 3 dies ens posem en contacte amb la persona sol·licitant per donar cita per una reunió informativa de mediació.
|
Preu
|
Tràmit gratuït
|
Altra informació d'interès (més informació)
|
El procés de mediació està subjecte als principis de : voluntarietat, confidencialitat, col·laboració i respecte, bona fe i imparcialitat de la persona mediadora.
QUÈ FA LA PERSONA MEDIADORA?
- Orientar i valorar les diferents opcions i vies de resolució d'un conflicte.
- Facilitar la comunicació entre les parts.
- Garantir que els acords són igualment satisfactoris per totes les parts.
QUINS CONFLICTES ATENEM? Atenem qualsevol tipus de conflicte entre persones o grups de persones, que es pugui resoldre mitjançant un PACTE.
- Conflictes VEÏNALS.
- Conflictes a les COMUNITATS DE PROPIETARIS.
- Conflictes FAMILIARS.
- Conflictes originats en el àmbit de les relacions ESCOLARS.
- Conflictes sorgits a l'àmbit de les ASSOCIACIONS i entitats.
- Conflictes de convivència a l'ESPAI PÚBLIC.
Excepte: Queixes contra l'Ajuntament o conflictes en què l'Ajuntament és part; conflictes mercantils o de consum. Conflictes amb un procediment judicial obert.
|
Servei responsable
|
Servei de Mediació
|
Cita prèvia obligatòria
|
Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquí o trucant al telèfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de mòbil). Per demanar cita al Servei de Mediació, podeu fer-ho trucant al telèfon 93 745 31 72 o enviant un correu mediacio@ajsabadell.cat
|