PLÀNOL DE SABADELL ADRECES I TELÈFONS D'INTERÈS FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIONS DE TRÀNSIT
Twitter Facebook Telegram Instagram Flickr Youtube
v
27/05/2022 18:44:57
Cabecera Sabadell
Inici |  Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Sol·licitud del Servei de Mediació Comunitària



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Nom del tràmit Sol·licitud del Servei de Mediació Comunitària.
Objecte El Servei de Mediació Comunitària és un servei municipal que treballa per generar espais d'interrelació social per tractar conflictes i problemàtiques que afecten la comunitat, a partir dels principis i els instruments que la mediació posa a l'abast.

Des del Servei de Mediació, oferim l'accés a processos de mediació, per a la gestió de conflictes entre persones o grups de persones, independentment de l'àmbit de relació en el que s'originen: veïnal, comunitat de veïns i veïnes, familiar, escolar, associatiu, espai públic, etc.

Documentació necessària Formulari específic sol·licitud de mediació.
Qui el pot demanar Qualsevol persona, establiment o empresa censades a la ciutat, entitats i associacions, centres educatius, o persones que tinguin un conflicte amb persones físiques o jurídiques censades de la ciutat.
Quan es pot realitzar Tot l'any
Canals de tramitació presencial
  • Sabadell Atenció Ciutadana. Oficines SAC

  • Servei de Sabadell Mediació

  • Temps aproximat de resposta A partir de rebre la sol·licitud de mediació, en un termini de 2 o 3 dies ens posem en contacte amb la persona sol·licitant per donar cita per una reunió informativa de mediació.
    Preu Tràmit gratuït
    Altra informació d'interès (més informació) El procés de mediació està subjecte als principis de : voluntarietat, confidencialitat, col·laboració i respecte, bona fe i imparcialitat de la persona mediadora.

    QUÈ FA LA PERSONA MEDIADORA?
    • Orientar i valorar les diferents opcions i vies de resolució d'un conflicte.

    • Facilitar la comunicació entre les parts.

    • Garantir que els acords són igualment satisfactoris per totes les parts.

    QUINS CONFLICTES ATENEM?
    Atenem qualsevol tipus de conflicte entre persones o grups de persones, que es pugui resoldre mitjançant un PACTE.
    • Conflictes VEÏNALS.

    • Conflictes a les COMUNITATS DE PROPIETARIS.

    • Conflictes FAMILIARS.

    • Conflictes originats en el àmbit de les relacions ESCOLARS.

    • Conflictes sorgits a l'àmbit de les ASSOCIACIONS i entitats.

    • Conflictes de convivència a l'ESPAI PÚBLIC.

    Excepte: Queixes contra l'Ajuntament o conflictes en què l'Ajuntament és part; conflictes mercantils o de consum. Conflictes amb un procediment judicial obert.

    Servei responsable
  • Servei de Mediació
  • Cita prèvia obligatòria
  • Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquí o trucant al telèfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de mòbil).

  • Per demanar cita al Servei de Mediació, podeu fer-ho trucant al telèfon 93 745 31 72 o enviant un correu mediacio@ajsabadell.cat

  • Documentació que s'ha d'aportar
    Tipus Presentació
    Aj. Sol·licitud General: Instància de sol·licitud Obligatori Ambdues
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Autorització per a tramitar en nom d'una altra persona Opcional Ambdues


    Tramitació presencial
    Instància de Sol·licitud
    Tramitació telemàtica
    Tramitar
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    Web Ajuntament de Sabadell Web Ràdio Sabadell Web Promoció Econòmica de Sabadell S.L Web Habitatges Municipals de Sabadell S.A.
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Accesibilitat | Avís legal | Política de privacitat | Mapa web