v
17/04/2021 02:09:03
Cabecera Sabadell
Ajuntament de Sabadell :: Inici :: Informació de Procediment
Usuari anònim
Connectar

Ajuntament de Sabadell



Dret d'Accés a la Informació Pública



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Nom del tràmit Dret d'accés a la informació pública
Objecte Poder sol·licitar l'accés a la informació pública, en els termes que estableix la Llei 19/2014 de transparència.

S'entén com informació pública la informació elaborada per l'Ajuntament de Sabadell i la que aquest té en el seu poder com a conseqüència de la seva activitat o de l'exercici de les seves funcions, inclosa la que li subministren els altres subjectes obligats.

No es considera informació pública l'emissió d'informes, certificats, autoritzacions o qualsevol altre títol que confereixi drets al seu titular.

En el cas de desacord amb la resolució dictada, es pot presentar un recurs de reposició a l'Ajuntament o reclamació davant la Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública (vegeu-ne l'enllaç) o recurs contenciós administratiu, tal com preveu la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de Transparència, accés a la informació pública i bon govern.

Per queixes o suggeriments sobre l'accés a la informació pública, es pot consultar l'enllaç.
Documentació necessària Formulari específic de sol·licitud.
Qui el pot demanar Qualsevol persona interessada, més gran de 16 anys, o el seu representant.
Quan es pot realitzar Tot l'any.
Canals de tramitació
  • Oficina de registre Can Marcet

  • Promoció econòmica. Oficina de registre del Vapor Llonch

  • Sabadell Atenció Ciutadana d'Urbanisme

  • Sabadell Atenció Ciutadana. Oficines SAC
  • Temps aproximat de resposta
    30 dies des de l'entrada de la sol·licitud.
    Preu Tràmit gratuït.
    Silenci administratiu El termini màxim per resoldre aquest procediment és de 30 dies. La manca de notificació expressa de la resolució dins d'aquest termini legitima la persona interessada per entendre la seva sol·licitud estimada.
    Vies de reclamació Contra aquesta acte, que esgota la via administrativa, podeu interposar, en el termini d'un mes a comptar a partir de l'endemà de la data de la seva notificació, recurs potestatiu de reposició davant del mateix òrgan que l'ha dictat, d'acord amb el que pr
    Altra informació d'interès (més informació) En el Portal de Transparència i Govern Obert podeu trobar informació detallada sobre: organització municipal, plans i programes d'actuació, normatives, acords i actes jurídics, contractació pública, informació econòmica i financera, convenis i subvencions.

    Així mateix, podeu accedir a la informació sobre dades i continguts de diversa naturalesa relacionats amb l'activitat municipal a la Seu Electrònica municipal, a www.sabadell.cat.

    La consulta de documents al web o en format electrònic és gratuïta, sense perjudici que l'expedició d'alguns documents pot estar subjecta al pagament de la taxa d'administració pels documents que expedeixi o en els quals intervinguin l'administració municipal o les autoritats municipals a instàncies de la part interessada (O.F. 3.2).
    Servei responsable Transparència i Bon Govern.
    Termini de resolució El termini màxim en què s'ha de notificar la resolució expressa és de 30 dies a comptar des de la data en què la sol·licitud hagi tingut entrada en el registre electrònic de l'Ajuntament de Sabadell, sempre que no es donin cap dels supòsits que puguin ocasionar la suspensió o ampliació del termini esmentat. Transcorregut el termini sense que l'Ajuntament de Sabadell hagi notificat la resolució, la sol·licitud s'entendrà estimada.
    Cita prèvia
  • Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquí o trucant al telèfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de mòbil).
  • Per demanar cita al SACU, podeu fer-ho fent clic aquí o enviant un correu a sac.urbanisme@ajsabadell.cat .
  • Per demanar cita al Vapor Llonch, podeu fer-ho fent clic aquí.


  • Documentació a aportar
    Tipus Presentació
    Aj. Sol·licitud General: Aj. Sol·licitud General Obligatori Ambdues
    Aj. Apoderaments/autoritzacions: Aj. Apoderaments/autoritzacions Opcional Ambdues
    Formulari específic de sol·licitud: Formulari específic de sol·licitud Obligatori Ambdues

    Tramitació Presencial
    Instància de Sol·licitud
    Tramitació Telemàtica
    Tramitar
    Llegenda
    Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
    Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
    © Ajuntament de Sabadell | NIF: P-0818600-I | Condicions d'ús | Avís legal | Política de privacitat