Nom del tràmit
|
Comunicacions amb l'Ajuntament.
|
Objecte
|
Aquest tràmit permet la presentació de qualsevol comunicació no formal a l'Ajuntament.
El tràmit no és per presentar una queixa o suggeriment formal. En aquest cas, s'haurà de fer servir el tràmit de Queixes, suggeriments i propostes.
El tràmit no recollirà incidències a la via pública relacionades amb: l'enllumenat públic, la neteja viària, la recollida de residus, el mobiliari urbà, els espais enjardinats, l'arbrat, la xarxa de clavegueram, el paviment de vorera i calçada, les baranes, la senyalització de trànsit, els pilons, els miralls, les bandes reductores de velocitat i els semàfors. Aquestes han de ser comunicades a través del tràmit Comunicacions d'incidències en la via pública o també poden ser comunicades a través de l'App Sabadell Espai Públic, on es pot fer el seguiment.
|
Qui el pot demanar
|
Qualsevol persona interessada.
|
Quan es pot realitzar
|
Tot l'any.
|
Preu
|
Servei gratuït.
|
Canals de tramitació presencial
|
Sabadell Atenció Ciutadana. Oficines SAC
|
Vies de reclamació
|
Fi via Administrativa.
|
Òrgan que resol
|
Dependrà del motiu de la comunicació.
|
Servei responsable
|
Dependrà del motiu de la comunicació.
|
Termini de resolució
|
Segons la normativa aplicable al procediment, si s'escau.
|
Silenci administratiu
|
Dependrà de la normativa aplicable al procediment.
|
Cita prèvia obligatòria
|
Per demanar cita a les oficines del SAC, podeu fer-ho fent clic aquí o trucant al telèfon 010 (93 745 31 10 si truqueu des de mòbil).
|